掃呢頁CODE去手機

2017年6月3日 星期六

陳凱琳諗定同嘉穎2年內結婚 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

陳凱琳話佢未Ready同嘉穎結婚。藝人陳凱琳為「第87屆香港結婚節暨夏日婚紗展」擔任模特兒,示範四套婚紗,她出場時,背景音樂突然停了,但她亦表現冷靜, ...


陳凱琳話佢未Ready同嘉穎結婚。

藝人陳凱琳為「第87屆香港結婚節暨夏日婚紗展」擔任模特兒,示範四套婚紗,她出場時,背景音樂突然停了,但她亦表現冷靜,不過期間紗倒裙腳差點仆倒,事後她說:「都習慣咗,做慣大騷Live騷,我做大騷都會有好多蝦碌嘢,今次都唔係最Worst嗰次,但都係難忘嘅經歷。(頭先差啲絆倒?)係呀,因為我轉唔切身,裙擺有個網,好在好快冇事。(揀咗第時結婚着咩裙未?)尋日試身時,可能自己都係女仔,都會諗吓第時着咩婚紗,可能會揀長袖婚紗,因為將來睇番都夠Classic。(有冇傳相畀男友鄭嘉穎睇? )未呀,因為佢喺廣州做緊巡演,但大家又Send短信祝大家Good Show!」

想峇里行婚禮

陳凱琳透露剛參選港姐後走過一次婚紗騷,今次是第二次,也是拍拖後首次行婚紗騷,問到會否特別Sweet?她即甜笑說:「都會㗎,頭先有一刻行得好投入,都會諗面前如果係邊一個心情會點? (着婚紗會想嫁?)好在喺未嫁之前行呢個Show過吓癮!(將來結婚會想咩形式?)頭先同個化妝師傾開,佢話啱啱幫對新人喺峇里婚禮化妝,咁我聽到都覺得幾好,又夠私人,可以親近大自然,又同班朋友可以Close啲!(心唔心急?有冇諗過幾時?)都會係呢兩年嘅事,佢唔想我乜都未經歷過,好似一個人獨立嘅生活咁,因為結咗婚就唔係一個人,係兩個人一齊生活。(你未準備好?)要多少少時間。(即係鄭生預備好等你咋喎?)咁要問番佢勒!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!