掃呢頁CODE去手機

2017年6月23日 星期五

26歲生日 陳凱琳等鄭嘉穎送驚喜 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

陳凱琳26歲生日,講聲生日快樂先!藝人陳凱琳今日26歲生日,她與曹敏莉出席活動,大會順道幫她慶生切蛋糕及送花。問到生日願望?她說:「開開心心健康,今晚 ...


陳凱琳26歲生日,講聲生日快樂先!

藝人陳凱琳今日26歲生日,她與曹敏莉出席活動,大會順道幫她慶生切蛋糕及送花。問到生日願望?她說:「開開心心健康,今晚同嘉穎(男友鄭嘉穎)食飯,未知食乜,可能有Surprise 。」問到男友送甚麼?她表示已收到實用禮物,但不想公開。問到今晚會否收到戒指求婚?她說:「唔會,有共識,今晚唔會。」曹敏莉笑言:「(求婚)冇人會知。」陳凱琳說:「都好喎,講笑啫。(幾時嫁?)順其自然。(會唔會去旅行慶祝?)未有時間,佢忙喺大陸拍劇,我喺香港拍新劇,佢特登喺大陸返香港兩日幫我慶祝,我知道佢好攰辛苦,今晚唔使開工。」

提供參選心得

提到港姐面試,陳凱琳透露外籍參選者Christina是朋友的好朋友,自己不介意提供參選心得,她說:「叫咗佢有需要搵人傾,就搵我,佢講開英文,會叫佢講多啲中文,我嗰時都係講多啲中文。今年模特兒參選質素好好。」

寧願揀天然女

曹敏莉表示有留意面試,覺得屆屆質素都突出:「我會留意啲好嘅去做慧妍雅集會員。(參選者有整容係咪冇機會?)評判會識揀,今年質素好,我哋當年單純,上台會驚,依家潮流唔同。(接受到整容參選?)我寧願天然。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!