掃呢頁CODE去手機

2017年6月16日 星期五

【獨家】陳山聰轉嗒29歲糖妹 __,糖妹,陳山聰,山聰,

40歲嘅陳山聰同29歲嘅糖妹做情侶。監製王心慰的新劇《逆緣》即將開拍,除了之前東網率先爆的有黎耀祥、夏文汐及林夏薇(薇薇)擔綱演出外,現時更加入陳山聰 ...


40歲嘅陳山聰同29歲嘅糖妹做情侶。

監製王心慰的新劇《逆緣》即將開拍,除了之前東網率先爆的有黎耀祥、夏文汐及林夏薇(薇薇)擔綱演出外,現時更加入陳山聰、英皇藝人陳家樂及糖妹。劇中,家樂將會與林夏薇飾演一對,反而糖妹會與山聰有感情線。40歲的陳山聰今日接受訪問時才知道自己與29歲的糖妹飾演情侶,問到對方襯他會否過Young、過Cute時,山聰則笑謂:「我依家唔Young咩!OK呀!唔使成日對住黃智雯、姚子羚,我同糖妹、薇薇都好多同場戲,新組合會有多啲火花。其實套劇入面我有好多人未合作過,好似黎耀祥、夏文汐,黎耀祥我恨合作咗好耐㗎嘞!終於有機會!我又可以有好多幻想嘞!(邊方面?)邊方面都好」劇中,山聰亦會跟陳家樂最多對手戲,問到會否帶住對方時,他謙稱謂:「使唔使呀!佢電影好有經驗,大家互相交流,希望有火花。」

返無綫似返屋企

陳家樂接受訪問時坦言自拍《四葉草》後便沒有替無綫拍劇,他指今次有如回家,感覺更如小學生般,相當緊張,他謂:「我都有周圍問啲前輩要注意啲乜,大家都叫我注意休息。」此劇要拍攝三個月,家樂坦言因為想專注一些,故期間不會接外面的工作,亦因為檔期問題,都推掉不少電影。問到是否嫌錢腥時,他笑言:「唔緊要,錢係會搵得番嚟!都係想專注啲拍好個劇!」提到與薇薇做一對,家樂指從未遇過對方,覺得她白淨好靚女,問會否有親熱戲,他謂劇本未寫到,但相信會有,說到對方是人妻,怕否傳緋聞,他謂:「做嘢啫!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!