掃呢頁CODE去手機

2017年6月10日 星期六

【獨家】楊曉穎斷食2星期搣脂自嘲似戒毒 __,楊曉穎,

減肥對好多女人嚟講係件大工程!名模陳嘉容的師妹楊曉穎(Sharon)現年26歲,熱愛與陽光玩遊戲的她將於書展與藝人楊麗加入寫真戰,一同推出閨蜜寫真。S ...


減肥對好多女人嚟講係件大工程!

名模陳嘉容的師妹楊曉穎(Sharon)現年26歲,熱愛與陽光玩遊戲的她將於書展與藝人楊麗加入寫真戰,一同推出閨蜜寫真。Sharon透露二人相識約7年,成日孖公仔,成就二人一同出書的願望。Sharon表示一年前開始籌備出寫真,並在香港影室內外取景,當中有性感與型格的造型:「講兩個女仔閨蜜,大家唔同世界,點樣相處,會有文字,唔會好似外面只得相,暫時會出2,000本。」她表示拍攝了8日,因為拍攝時間長,而且要在車上換衫,所以都拍攝得辛苦。問到二人有沒有為寫真而吵架?她直言:「大家都會爭拗,因為對靚嘅解讀有唔同,造型同相都有唔同意見,但我哋兩個都好就得人,都係想成件事靚。」至於寫真有何賣點?她表示是身材,笑言即使冇前面都有後面及賣長腿。

為影靚相激減10磅

Sharon亦為了影靚相努力減肥,由原本138磅減到128磅,她直言:「瘦咗成個碼,瘦面同上半身,拍攝前2星期只飲健康飲品,好肚餓,忍住唔食嘢,我又喺屋企做運動,我又唔敢出街,驚暈,好似戒毒咁!但最後影出嚟啲相都好靚。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!