掃呢頁CODE去手機

2017年6月11日 星期日

出30集!李家鼎教煮90道菜式:拍到暈 __,李家鼎,

又嚟《阿爺廚房》啦!「阿爺廚神」李家鼎以評審身分在大角咀出席惜食親子烹飪比賽。提到他最近為無綫節目《阿爺廚房》第二輯開工,他即透露節目將於七月十七日出 ...


又嚟《阿爺廚房》「阿爺廚神」李家鼎以評審身分在大角咀出席惜食親子烹飪比賽。提到他最近為無綫節目《阿爺廚房》第二輯開工,他即透露節目將於七月十七日出 ...


又嚟《阿爺廚房》

「阿爺廚神」李家鼎以評審身分在大角咀出席惜食親子烹飪比賽。提到他最近為無綫節目《阿爺廚房》第二輯開工,他即透露節目將於七月十七日出街,總共三十集,教大家煮九十道菜式:「拍到暈,日日十幾個鐘!(同拍劇比邊個成功感大啲?)一樣,做惡人做到好乞人憎、好有成功感,觀眾欣賞你嘅手勢又係好開心,最緊要同觀眾有個交代,個啲唔得叫人點食!(再加多五集肯唔肯?)冇問題,但要畀十日八日我慢慢諗起咩菜式。」

問到李家鼎會否等孫仔長大後向他們傳授畢生功力,鼎爺即謂若果對方有興趣便會教,但沒有興趣就無謂逼:「佢依家就一歲,有味啲嘅就好鍾意,之前餵佢食松子魚,佢試完就追住嚟食,連佢本身個飯仔都唔肯食!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!