掃呢頁CODE去手機

2017年6月17日 星期六

港呢啲:聲稱黑人都變白 記者實測$30美白神器! __,黑人,陳建州,

美白神器「一洗白深海泥」,標榜連黑人搽完都變白!(設計圖片)「黑人搽完都變白人!」網上近期流傳一樽美白神器--「一洗白深海泥」,標榜美白效果驚人,更獲 ...


美白神器「一洗白深海泥」,標榜連黑人搽完都變白!(設計圖片)

「黑人搽完都變白人!」網上近期流傳一樽美白神器--「一洗白深海泥」,標榜美白效果驚人,更獲得不少買家的稱讚,但就有皮膚專科醫生直指秒速美白幾無可能!

「一洗白深海泥」在淘寶網賣到成行成市,有網店30日內銷售量已過千盒,當中更不乏香港買家。更有網店累計數千個好評,不少買家紛紛留言大讚產品能秒速美白,而價錢由30至160元不等。

然而,皮膚專科陳厚毅醫生則表示,觀乎該產品的成分,無可能令人一洗即白:「它的成分有紅果酸及蘆薈,都有機會可美白,但要視乎濃度,而這些成分要美白都需要比較長的時間。」

他提醒市民使用這類美白產品必須小心:「因為好多人對呢啲,譬如話紅果素,或者香料敏感。如果你有敏感再搽呢啲,未見到有冇白到,但先發覺有皮膚敏感或者出現紅腫痕癢嘅情況。」陳厚毅說,若使用美白產品後發覺皮膚出現異常反應,應立刻清洗及停止使用。

《港呢啲》記者親身實試「一洗白深海泥」,即使用後以水沖洗,也在皮膚留下意想不到的效果!想知係乜?即刻睇片!

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網電視嚴謹選題,輕鬆製作!請關注港呢啲fb:https://goo.gl/My2tMC 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!