掃呢頁CODE去手機

2017年6月5日 星期一

34歲李思欣泰國晒性感靚相:老公唔畀… __,李思欣,

睇見都覺涼浸浸!剛剛開了娛樂公司的34歲藝人李思欣趁有幾天假期,就與老公范振鋒(Ricky)齊齊到泰國曼谷旅行輕鬆一下。去得曼谷,當然要游水享受陽光啦 ...


睇見都覺涼浸浸!

剛剛開了娛樂公司的34歲藝人李思欣趁有幾天假期,就與老公范振鋒(Ricky)齊齊到泰國曼谷旅行輕鬆一下。去得曼谷,當然要游水享受陽光思欣亦毫不吝嗇身材,穿上一套紫色的性感泳衣游泳,晒出事業線之餘,更露出白滑玉背,亦替香港的粉絲降一降溫。思欣留言話:「難得今天曼谷好好陽光☀ 要游下(吓)水,影下(吓)相先,唯美一番。」一班網友大讚思欣身材好之餘,仲問着得咁性感,老公范振鋒會唔會唔鍾意喎!

思欣接受訪問時謂:「今次最主要喺嚟還神,之前拜咗好耐都未還神,今次趁有三日時間,快速趕來還神。之前都落雨,難得今日冇落雨,咪曬吓太陽囉!套泳衣都係喺當地買,啲相都係老公幫我影,留為紀念嘛!」

問到老公會否介意她晒性感相?思欣笑言:「買泳衣都要經老公過目,之前揀咗一件老公唔批准買,呢件係佢批准着嘅!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!