掃呢頁CODE去手機

2017年6月19日 星期一

有咗?34歲賈曉晨晒巨肚照 賀老公生日 __,賈曉晨,

個肚好大喎,真係要講定恭喜喇!現年34歲嘅賈曉晨(JJ)同今日44歲生日嘅樊少皇喺2015年尾結婚,兩人現時都主力喺大陸發展!結婚一年幾,不時都傳出兩 ...


個肚好大喎,真係要講定恭喜喇!

現年34歲嘅賈曉晨(JJ)同今日44歲生日嘅樊少皇喺2015年尾結婚,兩人現時都主力喺大陸發展!結婚一年幾,不時都傳出兩人有BB嘅消息,而今日JJ似乎真係有喜訊公布!

JJ喺微博上載咗張同三隻愛犬合照,隔空祝老公生日快樂,留言:「蛋皇全家祝你生日快樂!永遠幸福!」喺字裏行間完全冇透露懷孕消息,但張相就暗藏玄機,皆因相中嘅佢刻意用手摸住自己個巨肚,身形仲明顯脹咗孕味勁濃,睇嚟懷孕機會極大,但佢手腳依然纖幼,真係令人非常羨慕!而樊少皇就回應一句:「永遠愛你們!」有好多網民都問女神係咪有咗BB,不斷恭喜佢做媽咪咁話!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!