網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月8日 星期四

夏天為大地帶來 34E陳偉琪晒咪 [壹週刊 - 1422] __,陳偉琪,M1,

同你吟一吟夏天為大地帶來34E陳偉琪晒咪隻身由加拿大返港參選13年港姐嘅陳偉琪(Vicky),雖然未能於港姐競選脫穎而出,但憑着其36E豐滿上圍,就算 ...


同你吟一吟

夏天為大地帶來 34E陳偉琪晒咪

隻身由加拿大返港參選 13年港姐嘅陳偉琪( Vicky),雖然未能於港姐競選脫穎而出,但憑着其 36E豐滿上圍,就算落選亦成功同大台簽約,成為新一代「無綫咪神」,一到夏天暑假節日,就搵佢出來大送波餅。

夏天一殺到,大台都未有節目安排俾 Vicky,但係佢已急不及待要騷 quali,只係同個女性朋友去 high tea,佢都淨係著住件啱啱遮得住佢個殺人「胸」器嘅白色小背心出動!露出其長達五吋嘅事業線,喺各位打工仔忙到癲嘅下晝, Vicky就同老友點杯紅酒加啲小食就 Chill住 hea,疏乎過蛋黃哥!其間 Vicky仲不停同個 friend指住自己個胸搔首弄姿發表偉倫,有「好嘢」大家開心 share,呢啲咪叫「鬼妹仔」性格囉!

陳偉琪著住件鬆身白色背心,露出深不可測事業線同女性朋友 high tea。

傾傾吓偈,陳偉琪用手整理胸部。

陳偉琪著到咁,行路仲要彈吓彈吓,梗係吸引到人𥄫佢啦。

撰文:八珍

攝影、攝錄:蕭敬漁、李玄、瀚鍾、森美、余一駱


鍾意就快D Share啦!