掃呢頁CODE去手機

2017年6月6日 星期二

搭上中年富商?傳林峯狠飛吳千語3個月 __,林峯,吳千語,千語,

唔係真係啩?藝人林峯與吳千語拍拖五年來,一直好似糖黐豆咁,林峯曾經公開受訪時,高調連講七次「好愛」千語BB,近年不時傳出兩人結婚消息,但都是得個傳字。 ...


唔係真係啩?

藝人林峯與吳千語拍拖五年來,一直好似糖黐豆咁,林峯曾經公開受訪時,高調連講七次「好愛」千語BB,近年不時傳出兩人結婚消息,但都是得個傳字。

以往有影皆雙的林峯、千語BB,因為呢幾個月林峯到內地拍戲,所以已甚少見到兩人合體,反而千語BB有幾次夜蒲被影到與其他男士一齊,仲被人目睹與俊男拖手仔。最新傳言有指林峯與千語BB三個月前已秘密分手,因為盛傳千語BB自拍拖以來一直得不到林家上下歡心,而近日亦有傳千語BB搭上城中一位中年富商,林峯一怒下狠撇千語BB。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!