掃呢頁CODE去手機

2017年6月20日 星期二

紅噹噹催旺桃花!唐詩詠撇仔換40萬新車 __,詩詠,唐詩詠,

舊嘅唔去新嘅又點會嚟呢?無綫藝人唐詩詠向來慳家兼長情,一直用作代步的白色甲蟲車駕駛已差不多九年,早前與拍拖兩年多的男友洪永城分手,甩掉舊男友的她,最近 ...


舊嘅唔去新嘅又點會嚟呢?

無綫藝人唐詩詠向來慳家兼長情,一直用作代步的白色甲蟲車駕駛已差不多九年,早前與拍拖兩年多的男友洪永城分手,甩掉舊男友的她,最近連座駕都換埋,一於重新出發。日前詩詠穿上低胸短裙出席活動,打扮得靚靚的她,不經意露出少少線頭,相當Sharp醒!活動後,她駕駛價值40多萬元的火紅色寶馬,先送助手離開,然後返回將軍澳寓所。

休息數小時後,詩詠再揸新車出發,接埋助手前往銅鑼灣出席另一個活動,心情不錯的她,泊好車後與助手邊行邊傾,有講有笑,似乎已走出失戀陰霾,加上換了火紅色座駕未知是否催旺桃花?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!