掃呢頁CODE去手機

2017年6月25日 星期日

63歲樓南光影裸照當情趣 女友18歲? __,裸照,

63歲都玩呢啲,係潮喎!藝人樓南光及林芊妤(Coffee)等日前主持奇妙電視節目,期間現年63歲的樓南光則聲稱經常被18歲內地女友影裸照,他於節目中表 ...


63歲都玩呢啲,係潮喎!

藝人樓南光及林芊妤(Coffee)等日前主持奇妙電視節目,期間現年63歲的樓南光則聲稱經常被18歲內地女友影裸照,他於節目中表示:「我都成日畀大陸嗰個18歲女友影裸照!佢影嚟想提醒我減肥!我唔驚裸照流出去,成隻豬咁,都唔會有人信係人嚟!」曾經歷一次婚姻並於2008年離婚的樓南光事後為此回覆東網查詢,澄清自己有位比自己年輕逾18年的女友:「做節目就要語不驚人誓不休,我誇大其詞啫,女友係細我起碼18年!(你同女友真係會影裸照當情趣?)一定係啦,唔搞呢啲的話,真刀真槍嚟得幾多次?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!