掃呢頁CODE去手機

2017年6月13日 星期二

8號波照撐阿Sa 容祖兒:打風都打唔甩 __,阿Sa,容祖兒,祖兒,蔡卓妍,

祖兒對阿Sa真係好!打風都嚟撐場!樂壇天后容祖兒現身英皇電影《原諒他77次》首映,透露原本要拍廣告,後來因掛8號風球而取消,期間於社交平台見《原》片宣 ...


祖兒對阿Sa真係好!打風都嚟撐場!

樂壇天后容祖兒現身英皇電影《原諒他77次》首映,透露原本要拍廣告,後來因掛8號風球而取消,期間於社交平台見《原》片宣布風雨不改,故決定前來撐好姊妹場,她謂:「之前我同阿Sa(蔡卓妍)講我嚟唔到,後來嚟到我就即刻自己化妝,呢單野又咁勞民傷財,相信大家來支持阿Sa呢件事都真係有真愛,打風都打唔甩,冇理由好姊妹都唔嚟支持!」

而有份參演的鍾欣潼(阿嬌)更一早到場,但活動前程避席暱後台,並透過公關表示不接受訪問,但及後於台上卻面露笑容,在台上談及如何在戀愛中保持新鮮,阿嬌說:「同一間屋可以分開房,畀空間大家(接受唔到乜嘢?)家暴、暴力唔得,係錯嘅,因為有一次就會有第二次,就算真係愛,摑兩巴都接受唔到。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!