掃呢頁CODE去手機

2017年6月2日 星期五

【獨家】貝安琪湊B用盡五國語言 __,貝安琪,

五國語言,真係不得了!中德混血模特兒貝安琪(Ankie)上月為外籍時裝設計師男友SimonvanDamme誕下B仔Sebastian,取名貝小龍。An ...


五國語言,真係不得了!

中德混血模特兒貝安琪(Ankie)上月為外籍時裝設計師男友Simon van Damme誕下B仔Sebastian,取名貝小龍。Ankie希望囝囝健康開心,做個happy boy,在一片望子成「龍」的氛圍下,她堅拒做怪獸媽媽,要讓兒子有個快樂的童年!

囝囝未飲過一啖水

貝安琪Ankie今年二月一日在家鄉慕尼黑誕下兒子Sebastian,轉眼間囝囝已經三個多月大,這天她與未婚夫及囝囝首度一家三口出來拍照,小小的Sebastian眼仔睩睩,表情多多,對周圍事物十分好奇。Ankie透露現時仍以母乳餵哺,又指囝囝出世以來都沒有讓他喝水,因為初生嬰兒不適合喝水,口渴和肚餓就給他喝奶,所以囝囝是大隻B。在慕尼黑產子的她,大讚當地醫院非常漂亮,十足度假屋,難怪Simon笑說:「地方咁靚可以生多幾個!」

望囝囝做Happy Boy

Simon擁有摩洛哥及加拿大血統,所以Ankie與Simon分別以五國語言跟囝囝講話,包括:德文、法文、英文、國語及廣東話,她笑說:「Simon喺香港長大讀書,所以其實佢國語好好,亦識聽廣東話,所以講嘢要小心啲,哈哈!」囝囝取名為「貝小龍」,因為Simon喜歡龍,中國人都想「望子成龍」,從小就要開始培育子女,Ankie就堅拒做怪獸家長:「我會畀佢喺出面沙灘玩水玩沙玩泥,搵佢自己鍾意嘅興趣,我唔會迫佢又要學彈琴、學結他,依家好多小朋友要學好多嘢唔開心,我希望佢做一個happy boy!」囝囝精靈可愛,Ankie笑指若有廣告商邀請她們母子檔拍廣告,她不會介意。談及婚禮籌備情況?她笑說:「Simon話佢好肥,要減咗肥先,因為會影結婚相!」

服裝:Whistles(Ankie)

髮型:Timothy Lee@Headquarters Hair Salon(Ankie)


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!