掃呢頁CODE去手機

2017年6月21日 星期三

囝囝首度曝光?周杰倫晒昆凌錫B相! __,昆凌,周杰倫,

周杰倫突然甫相甫文!真係令人好驚喜!台灣天王周杰倫嘅老婆昆凌之前先後誕下一仔一女,成功湊夠個好字!呢一家可以講得上係幸福美滿,但佢哋一向都唔多會晒囡囡 ...


周杰倫突然甫相甫文!真係令人好驚喜!

台灣天王周杰倫嘅老婆昆凌之前先後誕下一仔一女,成功湊夠個好字!呢一家可以講得上係幸福美滿,但佢哋一向都唔多會晒囡囡嘅相出嚟,就算晒都係遮晒Emoji咁!而未滿月嘅囝囝更加係從未曝光!但呢一日凌晨,周杰倫突然喺社交網站貼咗張昆凌同兩個小朋友嘅相,相入面仲見到昆凌錫其中一個bb嘅額頭,畫面有愛到不得了!周杰倫嘅留言就話:「姐姐寫的「前世情人」沒入圍,之後只好靠媽咪的前世情人幫姐姐爭一口氣囉,金曲獎可能沒辦法參加了,謝謝所有歌迷朋友的關心啦。月子中心陪着母子看金曲獎感覺好特別。哈哈 俗話說的好「娶妻前,生子後」賭運會比較好…喂!不是啦,是運氣會比較好。」喺周杰倫字裏行間,都令粉絲估相入面嘅係咪佢個囝囝。而因為要陪住昆凌喺月子中心坐月,周杰倫都預告有可能缺席6月24號喺台灣舉行嘅《第28屆金曲獎》,但就會同老婆一齊睇金曲獎。都啱嘅,老婆生完梗係要畀多啲心機去照顧喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!