網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月5日 星期一

開Baby Shower!昆凌勁期望仔仔來臨 __,Baby,昆凌,Angelababy,

勁開心囉!台灣天王周杰倫喺今年情人節嘅時間,於社交網站宣布太太昆凌再度有喜,不過嗰陣佢就冇講明究竟昆凌究竟係陀仔定女,只係用「媽咪的前世情人到來了」來 ...


勁開心囉!

台灣天王周杰倫喺今年情人節嘅時間,於社交網站宣布太太昆凌再度有喜,不過嗰陣佢就冇講明究竟昆凌究竟係陀仔定女,只係用「媽咪的前世情人到來了」來暗示昆凌凌陀仔!

今日昆凌終於親自宣布呢個喜訊,佢喺微博上載多張搞Baby Shower嘅相,除咗見到條彩帶寫住「It's a Boy」之外,仲有啲紙仔寫住「是男孩之腳」,宣布陀仔!見到就嚟生得嘅昆凌個肚已經好大,不過手腳仲好纖幼,真係肥肚唔肥人,她留言:「Baby shower..c u soon my boy(我的男孩,快將見面)」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!