掃呢頁CODE去手機

2017年6月2日 星期五

歐陽巧瑩限最多露兩點:底褲好緊要 __,歐陽巧瑩,

做人有底線係好嘅!「咪神」歐陽巧瑩為支持「解放乳頭運動」在美國大解放,於社交網上載露半球照,全城為之震撼。她接受東網記者電話訪問時,便坦言今次是「美國 ...


做人有底線係好嘅!

「咪神」歐陽巧瑩為支持「解放乳頭運動」在美國大解放,於社交網上載露半球照,全城為之震撼。她接受東網記者電話訪問時,便坦言今次是「美國限定系列」:「其實想咁好耐,好多外國人嚟香港都唔戴胸圍,但大多數香港人唔會咁做。其實依家已經2017年,唔需要再畀呢樣嘢再箍住自己,好多女仔返到屋企都會即刻除咗佢,覺得咁先舒服,咁先係自己。(返香港會唔會再「解放」?)唔會啦,香港始終呢方面仲好保守,但作為一個喺亞洲國際城市,各方面都好潮嘅地方,喺呢方面係好應該進步一下。」

問會否因工作需要而露點,Tammy即指要視乎情況:「其實冇咩問題,喺亞洲都有好多女星試過,例如湯唯、裴斗娜咁,但唔會為露而露,劇情上有需要先會咁。(咁三點?)咁就唔得喇,接受唔到!底褲好緊要!(出街唔着底褲呢?)咁都唔得,呢個係衞生問題,唔會唔着底褲出街。」問相片是否男友親自操刀,她就表示一部分是對方拍攝,一部分是自己Set機自拍:「佢都好讚嘆!(佢唔叫你着多件衫?)嗰邊38度呀!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!