掃呢頁CODE去手機

2017年6月21日 星期三

洪永城憶入境北韓被「的」入房 __,洪永城,

真係書唔好亂帶!藝人洪永城經常四出拍攝旅遊節目,如果大家仲記得嘅話,佢都去過北韓拍攝節目《在那遙遠的地方》,介紹北韓人喺當地嘅生活同文化。但係原來拍旅 ...


真係書唔好亂帶!

藝人洪永城經常四出拍攝旅遊節目,如果大家仲記得嘅話,佢都去過北韓拍攝節目《在那遙遠的地方》,介紹北韓人喺當地嘅生活同文化。但係原來拍旅節目,唔係淨係睇到主持人吃喝玩樂去旅行表面嘅風光,尤其去北韓呢個咁特別嘅地方。

今日洪永城就喺社交網發文,講番當日去北韓入境時,因為犯咗個「低級錯誤」而被問話嘅經驗,仲教大家有機會北韓,有咩要注意嘅地方,佢話:「見到美國大學生俾(畀)北韓控告偷取政治標語,回美國後病逝嘅新聞,聽講佢係喺羊角島酒店偷咗一張金正恩肖像嘅海報,被判勞改15年,諗返(番)起,覺得自己非常幸運。兩年前去北韓,當時我由中國丹東進入北韓平壤海關嘅時候,我犯咗個低級嘅錯誤,我帶咗本喺香港買嘅北韓書,我唔記得擺低喺中國,老實講,有關於北韓嘅書都冇乜邊本係講好嘢㗎喇,最弊就係封面套咁啱係將金生嘅肖像接咗一半,佢一搵到嗰一刻,我成身喺度震,當地官員睇到即刻拉我入去一間房,問我本書講咩喎?我梗係話唔知啦,睇都未睇過....但唔知邊度躡出嚟一位識普通話嘅女士,揭開本書喺度讀喎,好彩本書唔係我寫,之後佢淨係要我簽一份悔過書,要我承認本書唔係我寫、唔贊成書入邊寫嘅嘢、無意威脅金正恩嘅政權等等.....之後就俾(畀)我走,最後講咗句 "no worry, enjoy your journey"。 如果你哋下次去北韓,千祈千祈唔好帶北韓嘅任何資料同埋唔該你哋delete晒電話入邊金正恩嘅圖片,祝大家好運。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!