掃呢頁CODE去手機

2017年6月19日 星期一

父親節羅生門!張繼聰畀個仔搞到嗌吹咩 __,繼聰,羅生門,張繼聰,

究竟阿聰鍾唔鍾意呢份禮物?今日係父親節,大家屋企應該開開心心同爸爸食個飯慶祝,再送份禮物畀爸爸就更完美喇!但點知發生「羅生門」事件!大家睇睇謝安琪個f ...


究竟阿聰鍾唔鍾意呢份禮物?

今日係父親節,大家屋企應該開開心心同爸爸食個飯慶祝,再送份禮物畀爸爸就更完美喇!但點知發生「羅生門」事件!大家睇睇謝安琪個fb,佢上載咗張風扇仔嘅相,以《瀟灑的父子》為題寫咗篇文。

全文如下:

「《瀟灑的父子》

今日父親節,我個仔乜嘢都冇準備,我老公讚佢瀟灑

然後我問佢係咪應該都有少少野(嘢)送俾(畀)爹哋?

於是佢唔知係邊度摷到一個,佢自己唔鍾意嘅風扇,晚餐時送俾(畀)爹哋

然而,佢老豆(竇)都好瀟灑:佢見到個仔俾(畀)份咁嘅禮物佢,佢接都冇接到,手都冇伸出嚟

宜(係)家個風扇就咁滯留咗係(喺)枱面,場面相當無奈

完」

嘩!成件事尷到冇朋友,唔怪得謝安琪都嗌無奈!但另一邊廂,張繼聰都有上載呢張相,但佢嘅講法又唔似謝安琪講到無奈喎,佢留言:「我個仔送俾(畀)我嘅父親節禮物,我問佢:你買架?佢話:唔知邊道搵出嚟....我諗依份禮物嘅寓意係....吹咩!?

Anyways , 多謝🤣外景啱用☝」究竟件事係點,真係得佢哋先知呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!