掃呢頁CODE去手機

2017年6月23日 星期五

羅慧娟逝世五周年 丈夫約亡妻好友敍舊 __,羅慧娟,

羅慧娟丈夫劉志敏(左)都會同妻子嘅好友如賈思樂、陳法蓉等敍舊。已故藝人羅慧娟於2012年6月30日因胰臟癌離世,他的丈夫劉志敏過去數年都會跟妻子的好友 ...


羅慧娟丈夫劉志敏(左)都會同妻子嘅好友如賈思樂、陳法蓉等敍舊。

已故藝人羅慧娟於2012年6月30日因胰臟癌離世,他的丈夫劉志敏過去數年都會跟妻子的好友如賈思樂、陳法蓉等敍舊,據知羅慧娟丈夫會在第五年搞一些特別的悼念方法悼念亡妻,並會在妻子離世五周年當日相約娟妹一班生前好友飯敍。賈思樂接受訪問承認當日有活動:「係佢先生幫佢搞嘅,年年到咗呢個日子,佢先生都會約埋娟妹生前嘅好朋友返去佢屋企,一齊食吓飯,傾吓偈,今年第五年係會搞啲活動,但細節我唔太清楚,因為30號當日我因為有工作去唔到,但會有其他朋友去。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!