掃呢頁CODE去手機

2017年6月24日 星期六

盧凱彤加國結婚 望兩年後台灣註冊 __,盧凱彤,

盧凱彤原來喺加拿大結婚。歌手盧凱彤在金曲獎奪得《最佳編曲人獎》時公開出櫃,她透露已與台灣著名攝影師余靜萍結婚,她透過電話回覆東網記者時,表示內心還是好 ...


盧凱彤原來喺加拿大結婚。

歌手盧凱彤在金曲獎奪得《最佳編曲人獎》時公開出櫃,她透露已與台灣著名攝影師余靜萍結婚,她透過電話回覆東網記者時,表示內心還是好不冷靜:「仲未平復到,一路有諗過如果今日得獎會唔會要多謝佢,頭先喺台上面都有閃過一吓覺得冇可能唔多謝我太太,因為如果唔係佢,我冇可能寫第一首國語歌,如果唔係佢我都冇可能嚟台灣發展,因為佢係台灣人嚟嘅,所以我要親口攞住個獎多謝佢,將依個獎獻畀佢。(台灣同性婚姻合法化就做依個決定?)其實就唔係嘅,其實之前我哋就喺加拿大就結咗婚,好低調。希望兩年之後台灣嘅同性婚姻合法化之後,我哋再喺台灣登記。」不過Ellen就表示太太今日不在現場在家睇直播,笑言希望太太睇到不要嚇親。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!