掃呢頁CODE去手機

2017年6月14日 星期三

陳瀅避談何雁詩自殺傳聞 __,陳瀅,何雁詩,

陳瀅話唔講咁多。藝人陳瀅出席品牌活動,她穿上粉紅色連身裙,輕露線頭。提到她身穿的連身裙早前有不少人穿過,問到會否怕被比下去?她表示:「係呀,好多人着過 ...


陳瀅話唔講咁多。

藝人陳瀅出席品牌活動,她穿上粉紅色連身裙,輕露線頭。提到她身穿的連身裙早前有不少人穿過,問到會否怕被比下去?她表示:「係呀,好多人着過,大會揀畀我。(人哋谷胸啵?)我(貼紙)黐胸,條裙好睇。」提到有傳好友何雁詩自殺?她即扯開話題,表示自己去了佛山6日,參與遊戲節目時暴曬而出面部雀斑。

提到是否好友都有共識不講何雁詩任何事?她說:「私人事費事講咁多。(佢自殺?)冇咁嘅事,敏感事唔想講。(避開唔提?)好虛構冇價值去提。(你唔關心朋友?)唔係,點會唔關心,只係覺得唔實質,唔使講。(佢情緒有問題?)佢休息緊,放假心情都開朗。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!