掃呢頁CODE去手機

2017年6月25日 星期日

實行三年抱兩 楊洛婷已計劃生第二胎 __,楊洛婷,

楊洛婷諗住生完第一胎幾個月之後就即刻再造人呀!藝人楊洛婷(Rabeea)與樂隊DearJane成員黃天翱(Tim)今年將榮升父母,懷孕六個多月的楊洛婷 ...


楊洛婷諗住生完第一胎幾個月之後就即刻再造人呀!

藝人楊洛婷(Rabeea)與樂隊Dear Jane成員黃天翱(Tim)今年將榮升父母,懷孕六個多月的楊洛婷日前做空中瑜伽,幫助舒緩腰椎及盤骨壓力,而導師正是Tim的胞妹Rebecca。廿四孝老公Tim不但傍到實一實並從旁協助,還陪Rabeea一齊倒吊,又互相為對方按摩頭部,甜蜜爆燈。雖然BB還未出世,但兩人已計劃生第二胎,Rabeea揚言生完第一胎幾個月便會開工,實行三年抱兩。

Rabeea表示之前也有跟Rebecca學習空中瑜伽,但想不到孕婦也能空中瑜伽:「我問咗Rebecca嘅專業意見,某啲動作係冇問題。我一路做,BB一路踢我,佢都好舒服,每次我好興奮嘅時候,bb就會好興奮同踢我,佢好活躍,紮紮跳。」

BB還有三個月便出世,Tim表示心急想見BB之餘,又擔心不夠時間作準備:「我哋要整一間房畀BB。(有冇學定湊小朋友﹖)我之前同朋友食飯,佢帶埋三個月大嘅BB,朋友突然叫我幫手抱BB,我第一次抱咁細個嘅BB,仲第一次餵奶同掃風,好想快啲可以日日咁做。」除了渴望BB出世外,Rabeea已計劃生第二胎:「因為我唔想兩個小朋友年紀差太遠,所以我諗住生完第一胎幾個月就即刻再開工,阿Tim話自己ready,但都要佢畀個期我先得囉!」

擔心作動Tim不在港

Rabeea稱現時仍會繼續工作,但以輕鬆為主,工作量不算多,反而Tim就忙過不停,又要跟其他歌手合作,又有新歌派台,稍後還會到澳門及內地開演唱會,Rabeea計劃自然分娩,她坦言擔心作動時,老公不在港:「我預產期係九月尾至十月頭,阿Tim九月尾喺外地有騷,如果佢唔喺香港,我點算呢!」而產後,Tim亦有意向公司請假陪太太坐月,但Rabeea笑謂:「我請咗個好好嘅陪月,我希望阿Tim勤力工作搵奶粉錢,同搵錢出糧畀陪月就得,哈哈﹗」

鳴謝﹕EPIC YOGA

Tim髮型﹕Jamie Lee@HAiR

--------------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片:

https://goo.gl/NvqX9R


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!