掃呢頁CODE去手機

2017年6月29日 星期四

唔放屁唔撩鼻屎!楊冪自爆大髀開刀抽脂 __,楊冪,

楊冪話自己唔放屁唔撩鼻屎,果然係靚女呀!台灣女星小S(徐熙娣)主持嘅綜藝節目《姐姐好餓2》最新一集邀請咗楊冪做嘉賓,而喺節目預告中,楊冪多次自嘲,搞到 ...


楊冪話自己唔放屁唔撩鼻屎,果然係靚女呀!

台灣女星小S(徐熙娣)主持嘅綜藝節目《姐姐好餓2》最新一集邀請咗楊冪做嘉賓,而喺節目預告中,楊冪多次自嘲,搞到小S都差啲招架唔住,不過遇強愈強,兩人仲愈講愈多,楊冪仲話自己唔會放屁𠻹!

眾所周知,靚女係唔會屙屎、唔會放屁嘅!睇嚟楊冪都知自己係靚女嚟,好有自信咁話自己唔會撩鼻屎,唔會放屁,搞到小S都就嚟反白眼問佢:「你是人嗎?」不過,其實佢哋都係講笑啫!

楊冪唔只講自己,連好姊妹林心如都「出賣」,踢爆林心如減肥內幕,再補多刀話:「看她好像也沒有甚麼效果!」小S聽到都忍唔住話:「Oh My God,原來你是笑裏藏刀的人!」

跟住楊冪繼續自嘲又自揭缺點,身材高挑嘅佢話自己手臂其實有好多肉,呢個時候小S走去摸,一摸完誇張Mode話:「怎樣那麼囊?」小S都出名轉數快問題又夠直接,當佢望住楊冪條長腿時就問:「有沒有打陰影?」點知一山還有一山高,楊冪再發功,「自爆」大髀開刀抽脂又話塊面咁白係化咗好厚粉底,自嘲功力同佢啲粉底一樣「非常深厚」,睇嚟「女神」小S遇上呢位女神,應該「鬥餐死」喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!