網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月18日 星期日

【獨家】丁子高寧做「肥佬」怪獸家長 __,丁子高,高寧,

丁子高自有一套教仔方法。丁子高與太太楊千嬅2012年誕下愛情結晶品丁進諾(Torres),轉眼間兒子已經五歲。丁生說自己做父親的身份都只有五歲,父子倆 ...


丁子高自有一套教仔方法。

丁子高與太太楊千嬅2012年誕下愛情結晶品丁進諾(Torres),轉眼間兒子已經五歲。丁生說自己做父親的身份都只有五歲,父子倆共同成長。他說自己是一個不合格的怪獸家長,即是本身不怪獸,但要符合市場環境才無奈變成怪獸,因此不合格。他認為路是孩子自己走的,作為父母就是附助子女去實現自己的夢想,這樣就足夠了!

個仔驚爸爸

丁子高(Real)與楊千嬅2009年結婚,婚後三年誕下兒子Torres,今年已是他第五個父親節,他說:「其實第一年做爸爸嘅感覺會強啲,之後就係去學點樣做一個爸爸,Torres五歲,我做爸爸身分都係五歲,我哋係一齊成長。做父母要學習點樣同仔女溝通,有時大人唔一定係啱晒,教仔時都會啟發到自己。好似個仔有個同學每日喺課室就倒杯水出窗口,老師話咗佢好多次都唔聽,跟住老師忍唔住好嚴厲咁話佢,小朋友解釋,知道水遇着陽就會見到彩虹,其實呢個原因係好sweet,多啲了解小朋友行為嘅背後原因,有時大人都會有得着!」

要畀自主權佢

Real坦言在家中自己是嚴父,千嬅則是慈母角色,他笑說:「基本上我都唔使出聲,一個眼神佢已經驚,媽咪始終容易心軟,同埋小朋友係識分,所以就算千嬅惡佢都唔會驚。其實我同個仔好似朋友咁傾偈,同佢講道理,獎罰分明,公平對待!」現今不少家長為了孩子將來,都變成旁人眼中可怕的怪獸家長?Real對此說:「喺香港的確好難唔怪獸,但我諗我係一個唔合格嘅怪獸家長,我會做到畀個仔有自主權,我作為爸爸嘅身分就去幫助佢實現夢想,例如如果佢18歲時同我講想做嘢唔讀書,如果佢個理由說服到我,我會畀佢試,唔會堅持讀晒大學先可以做嘢咁!」

計劃一家去旅行

Real表示Torres五歲以來,每次去旅行都定會有工人或父母同行幫忙照顧,所以他正計劃一個只有一家三口的旅行,他續說:「好多朋友話,冇Daddy媽咪同工人參與嘅旅行,會係一個好特別嘅經驗,不一樣嘅感覺,因為真係每分每秒都一齊相處,相信會幾得意,我都好期待!」相信對小Torres來說,這個也是一個難忘的兒童回憶呢!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!