網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月21日 星期三

公布順利晉級 譚芷昀晒溫馨全家福 __,譚芷昀,

譚芷昀指嘅順利晉級,唔知係咪就係講緊《全美一叮》呢?有「香港小巨肺」之稱的9歲譚芷昀(CelineTam),早前參加了美國著名才藝比賽《全美一叮》(A ...


譚芷昀指嘅順利晉級,唔知係咪就係講緊《全美一叮》呢?

有「香港小巨肺」之稱的9歲譚芷昀(Celine Tam),早前參加了美國著名才藝比賽《全美一叮》(America's Got Talent)的選拔賽,獻唱了加拿大天后莎蓮迪安(Celine Dion)的名曲《My Heart Will Go On》,結果一鳴驚人揚威國際。雖然事後爆出藝人薛家燕與譚芷昀嘅爸爸譚順生多年前發生咗啲「問題」,但譚順生昨日已發出聲明及致歉,薛家燕都話「過去的事就算了。」暫時告一段落。

不過今日有好消息傳出喇,譚芷昀透過社交網上載咗一張一家四口嘅合照,仲發文表示「I'm through to the next round, thank you all for the support!!我成功晉級啦,多謝大家支持!」結果大批網民都表示替佢開心,仲叫佢加油要為港爭光呀。

《全美一叮》評判之一Howie Mandel於社交網站Twitter大讚譚芷昀,留言表示:「我真係停唔到咁微笑。神奇嘅演出!」譚芷昀亦回應:「我好開心評判鍾意我嘅表演,我等唔切要再上節目表演!」

另外,America's Got Talent 官方臉書今日再上載Celine既參賽片段,仲發文「Celine Tam 譚芷昀 may be little but her voice is HUGE.」上載四個小時內已有4.5萬人讚好,4千7百幾萬人次瀏覽,真係犀利呀。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!