掃呢頁CODE去手機

2017年6月24日 星期六

腳傷進步迅速 蔡一智問准醫生飛台灣 __,蔡一智,

醫生批准可以出發!草蜢成員蔡一智早前為林敏驄的作品展綵排時發生塌台意外,以致整傷尾龍骨及肋骨移位,目前尚未痊愈,不過因草蜢有份角逐台灣一年一度「金曲獎 ...


醫生批准可以出發!

草蜢成員蔡一智早前為林敏驄的作品展綵排時發生塌台意外,以致整傷尾龍骨及肋骨移位,目前尚未痊愈,不過因草蜢有份角逐台灣一年一度「金曲獎」頒獎禮的「最佳演唱組合」,阿智決定負傷飛到台力撐,今日仲問准醫生可以上機出發!

阿智以一身全黑潮人造型現身機場,雖然未有多走動,不過見佢精神不俗,似乎已經走出腳傷陰霾:「醫生話得進步得好好,好番好多喇。問咗佢(醫生),佢話因為短途,所以畀我上機,可以去到台灣金曲獎。我準備咗一個好好嘅心情去睇呢個頒發典禮,因為我知道大會佢哋邀請咗好多出色嘅音樂人去做表演。」佢又透露已開始為十一月的演唱會開會做準備,大賣關子指內容會很精彩:「都準備得如火如荼㗎,排練方面我就會留守到最後先加入,等佢兩個(蔡一傑及蘇志威)排住先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!