掃呢頁CODE去手機

2017年6月28日 星期三

周柏豪轉唱片公司 __,柏豪,周柏豪,

柏豪以私人理由,拒答有否試過到超市買安全套。
周柏豪轉唱片公司歌手周柏豪昨日出席超級市場舉行的活動,自認怕蝕底的他透露有儲積分習慣:「乜分都儲,有時換吓機票同換分捐錢。」提到柏豪是衞生巾代言人,他 ...


周柏豪轉唱片公司

歌手周柏豪昨日出席超級市場舉行的活動,自認怕蝕底的他透露有儲積分習慣:「乜分都儲,有時換吓機票同換分捐錢。」提到柏豪是衞生巾代言人,他坦言未試過為太太買女性用品,記者即笑問他有否到超市買安全套?柏豪以「私人嘢唔話畀你聽」作回應。

今日約滿華納唱片公司的柏豪,被問是否簽約hmv做Celine爸譚順生師弟?柏豪不置可否說:「遲啲有公布。(做譚順生師弟可以去佢間唱歌學校學唱歌?)幸會。」

譚順生
  • 譚順生

柏豪表示與蔡卓妍主演的電影《原諒他77次》票房已過千萬,內地票房亦有三千萬:「差唔多半億,好好成績。」


鍾意就快D Share啦!