掃呢頁CODE去手機

2017年6月9日 星期五

港呢啲:科大靚海景淪垃圾崗 底褲枕頭糞便乜都有 __,科大,

科大海灘布滿大量垃圾,包括枕頭被鋪,甚至有糞便。科大生疑退宿後亂棄垃圾,美麗海邊慘變垃圾崗!「真係多到執唔晒!」有科大學生不斷為同學執垃圾,但發現執極 ...


科大海灘布滿大量垃圾,包括枕頭被鋪,甚至有糞便。

科大生疑退宿後亂棄垃圾,美麗海邊慘變垃圾崗!「真係多到執唔晒!」有科大學生不斷為同學執垃圾,但發現執極都有,情況愈趨嚴重,甚至出現大量丟棄的宿舍日用品及疑似人類糞便!

科大學生阿輝近日在facebook貼文,炮轟同學的缺德行為。他接受《港呢啲》訪問時表示,涉事海邊距科大宿舍僅5分鐘路程,時常有科大生到海邊觀看日出。他直言自己會定期到該處,自發清理垃圾,「原本上星期執完一轉,以為乾淨好多,唔使點執...點知多到執唔晒!」阿輝愈講愈氣憤。

記者跟隨阿輝直擊涉事海邊,發現現場仍留有大量垃圾,包括一大堆被海水沾濕的枕頭和被鋪仍未清理;燒烤用品、啤酒罐、食物殘渣隨處可見;記者更發現現場留有疑似人類糞便,臭氣熏天!

「呢排係科大嘅退宿時間,咁有一堆枕頭出現,好容易聯想會唔會係啲學生掉垃圾!」阿輝懷疑事件跟外國交流生有關,因現場發現一張印有外國大學名稱的毛氈。阿輝無奈表示,對身為科大生而感到悲哀。

科大發言人回覆《港呢啲》查詢時表示,有關地點並非科大校園範圍,亦無法確定垃圾的來源。校方已向近日搬離宿舍的學生發出指引,鼓勵同學將可重用的物品回收,或轉贈予有需要人士,在宿舍範圍內已設有足夠的回收點及垃圾收集站。

到底科大特色之一的無敵海景,可以有幾污糟?即刻去片!

-------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網電視嚴謹選題,輕鬆製作!請關注港呢啲fb:https://goo.gl/My2tMC


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!