掃呢頁CODE去手機

2017年6月24日 星期六

「明福俠」再現 黎明唱歌求開騷好天氣 __,黎明,

「明福俠」又返嚟喇!呢排香港天氣好差,日日都落大雨,連心情都為之鬱悶,搞到大家都「烏雲蓋頂」。咁啱天王黎明(Leon)將於7月1日喺中環開戶外騷,於是 ...


「明福俠」又返嚟喇!

呢排香港天氣好差,日日都落大雨,連心情都為之鬱悶,搞到大家都「烏雲蓋頂」。咁啱天王黎明(Leon)將於7月1日喺中環開戶外騷,於是佢再化身「明福俠」大唱改編歌,祈求開騷當日太陽伯伯出嚟,可以有好天氣。

Leon喺社交網上載咗短片,仲留言:「太陽叔叔,我哋錫晒你。」片中「明福俠」即席高歌,仲唱出:「祈求7月1號太陽叔叔非常錫我哋,太陽叔叔錫我哋,就會陽光普照,我哋錫晒你。」見佢改埋詞勁有心思,點知冇隻字啱音,網友都笑言要聽得明「明福俠」唱咩,真係要咁上下嘅聽力喎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!