掃呢頁CODE去手機

2017年6月23日 星期五

【驚現孖生姊妹】林芊妤紅到去菲律賓! __,林芊妤,芊妤,

點解會咁似?咪就係因為「菲律賓Coffee」用咗真‧Coffee啲相囉!藝人林芊妤(Coffee)身材出眾又靚女,仲玩瑜伽有一手,佢仲成日喺社交網獻技 ...


點解會咁似?咪就係因為「菲律賓Coffee」用咗真‧Coffee啲相囉!

藝人林芊妤(Coffee)身材出眾又靚女,仲玩瑜伽有一手,佢仲成日喺社交網獻技,梗係吸引到大批粉絲垂青啦。原來唔止「男粉」鍾情於佢,連「女粉」都有巿場,仲要係紅到菲律賓添。點解咁講?今日林芊妤喺社交網話有人移花接木用佢個樣開咗個社交網戶口,佢就發文話嗰個戶口係同自己無關,仲唔想有人受騙。林芊妤就話:「我朋友話我知,我喺菲律賓有位孖生姐妹add佢Facebook。其實驚奇嘅係佢可以無聊到合成我張相同人地張相扮玩完webcam。我唔明點解要花咁多心機用假相去玩Facebook?究竟係咩心態?不過講真⋯睇完佢既Facebook,我覺得佢仲勤力過我本人。最後講返正題⋯我都係唔想有人俾佢呃左或者我捲入任何騙案,可以report fb嗎?」真係睇到都覺得有少少無奈。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!