掃呢頁CODE去手機

2017年6月22日 星期四

搵項明生過兩招 __,

搵項明生過兩招

搵項明生過兩招洪永城(Tony)重提兩年前到北韓時因一本旅遊書被扣查,經歷嚇破膽!曾到北韓旅行的旅遊達人項明生及前新聞主播方健儀(Akina)對於北韓 ...


洪永城(Tony)重提兩年前到北韓時因一本旅遊書被扣查,經歷嚇破膽!曾到北韓旅行的旅遊達人項明生及前新聞主播方健儀(Akina)對於北韓的看法頗有不同。項明生表示洪永城出發前有向他取經,討論有甚麼事不能做:「我有提佢身上唔可以有金正恩啲半身相,不過佢已經好小心o架喇!飯局上我哋研究應該點主持,最緊要中立。」他又指當地導遊對旅客規定嚴格:「導遊見到我寫嘢,會問我寫啲咩,又會Check住你啲嘢。(再去?)一次就夠喇!」

至於跟團出發的Akina表示旅程順利及開心,笑言自己相當驚青,不停問領隊是否不能帶美國及韓國產品,但領隊表示冇所謂:「我哋都自律,格式化晒手機入面嘅相,我覺得當地導遊唔算太嚴,係隨團有個攝影師,我哋都醒水,有鏡頭對住梗係自律啲!」她更笑言下次會帶阿媽再到北韓:「我買咗北韓人參爽膚水畀阿媽,佢話好好用,話下次要同我一齊去!我覺得去每個地方都唔好挑戰人哋嘅規矩,去北韓真係唔係諗住去玩去Hea,係去體驗。」


鍾意就快D Share啦!