掃呢頁CODE去手機

2017年6月10日 星期六

【獨家】劉佩玥街邊買砵仔糕搵嚟托 __,劉佩玥,

街邊買仔「缽仔糕」PushUp。前港姐劉佩玥(Moon)與「巨聲幫」的大孖周志文被指「秘撻」數月,不時孖住到好友翟威廉家中Jam歌做網上直播,一彈一唱 ...


街邊買仔「缽仔糕」Push Up。

前港姐劉佩玥(Moon)與「巨聲幫」的大孖周志文被指「秘撻」數月,不時孖住到好友翟威廉家中Jam歌做網上直播,一彈一唱非常合拍。兩人例牌否認戀情,只稱對方是相識已久的好朋友。

雖然Moon唔認有新戀情,但近日經常春風滿面,容光煥發!日前晚上7時許,Moon收工後駕車載住好姊妹歐陽巧瑩到尖沙咀Shopping,泊好車後便步往附近商場行逛。向來打扮性感的歐陽巧瑩,早前與男友林師傑蜜遊美國時豪晒半球,但當日竟然包到冚,反而一向密密實實的Moon穿上熱褲大騷一雙長腿。兩女在商場內行完一間又一間時裝店,但最終齋睇冇幫襯。大熱天時,兩人途經雪糕店時,即急急前往購買,並於店外「立食」,邊吃邊傾相當寫意。

喪傾電話 不時甜笑

食完雪糕,Moon走到附近一間路邊內衣店,與歐陽巧瑩一起研究,即使有途人認出眼望望,但兩女依然未有尷尬,繼續左揀右揀,最後選購一對有Push up效果的缽仔糕(Nu bra)。其後,兩人再轉戰附近小食店,買了一些魚蛋、雞蛋仔等外賣小食,期間見Moon不時甜笑傾電話,未知跟誰報告行蹤呢?然後往停車場取車離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!