掃呢頁CODE去手機

2017年6月24日 星期六

郭晉安周麗淇孭重飛「再創世紀」 __,周麗淇,郭晉安,

2017版<br>《再創世紀》由郭晉安、林文龍(右)和周柏豪主演,甚有新鮮感。(設計圖片)
郭晉安周麗淇孭重飛「再創世紀」無綫將於7月斥資逾億開拍重頭劇《再創世紀》,此劇會橫跨亞洲、美洲及歐洲拍攝,當中《創世紀》的靈魂人物郭晉安會擔任男主角, ...


郭晉安周麗淇孭重飛「再創世紀」

無綫將於7月斥資逾億開拍重頭劇《再創世紀》,此劇會橫跨亞洲、美洲及歐洲拍攝,當中《創世紀》的靈魂人物郭晉安會擔任男主角,還有近日人氣勁升的林文龍、袁偉豪及周柏豪;女主角則有周麗淇、楊怡及鍾嘉欣等,多位實力派演員助陣,絕對有「戲」勢。郭晉安更笑說:「今次我係重金禮聘o架!我唔落疊,呢個就唔係《創世紀》」

無綫豪擲逾億開拍劇集《再創世紀》,於1999年播映的《創世紀》及翌年的《創世紀II天地有情》收視與口碑俱佳,當年無綫以1.5億投資這兩輯,合共106集,即使多次重播都令觀眾看得肉緊。相隔18年,今次新劇《再創世紀》共有36集,主題和故事圍繞近10年香港金融經濟發展,將於7月開拍,無綫預計一年時間製作,暫定明年中播放。

遷就湊女 加國取景

觀眾最關注的,莫過於新劇的靈魂人物,今次男主角就是當年《創世紀》中飾演馬志強的郭晉安,監製則是高收視劇集《不懂撒嬌的女人》監製關樹明,據知憑《不》劇人氣再升的男主角林文龍亦加盟此劇,袁偉豪和歌手周柏豪亦會參演。女主角就有周麗淇、楊怡和鍾嘉欣,周麗淇曾替無綫拍劇集《秀才遇著兵》,更成為其事業轉捩點,之後又拍《天幕下的戀人》、《女警愛作戰》等劇,令她擁有電視粉絲團。據知無綫跟她傾了大半年,以誠意打動。

周麗淇之前拍攝不少無綫劇,儲落一班電視粉絲。
  • 周麗淇之前拍攝不少無綫劇,儲落一班電視粉絲。

至於楊怡和鍾嘉欣,前者是離開娘家後第一套無綫劇,嘉欣則是產後首次演出劇集。據知,劇中楊怡飾演郭晉安太太,嘉欣戲份亦不少,無綫亦體恤她要照顧女兒,故她的戲份會在溫哥華取景拍攝,可見無綫相當重視。有兩大實力派男演員及多位花旦助陣,絕對有「戲勢」!

笑蔡少芬忙搵人仔

《再創世紀》靈魂人物郭晉安受訪時坦言今次故事及演員都耳目一新,說到無綫巨額投資,他笑言:「係呀!今次我係重金禮聘o架!我哋會去捷克同加拿大拍外景,仲要喺深圳取景拍兩個多月,其他有乜演員我唔清楚,不過我唔落疊,呢個就唔係《創世紀》」說到之前他指希望可與蔡少芬(Ada)再續《創世紀》緣分,安仔笑說:「Ada喺大陸好忙o架!搵埋好多人民幣。(你唔一齊搵?)我屋企唔夠佢大嘛!」他又指雖認識周麗淇,但合作則是第一次,並打趣說:「佢係靚女嚟!當然期待合作,原先蔡少芬做我家姐o架嘛!依家Niki(周麗淇)做咗我個女。」Ada則承認《再》劇有搵她:「係有搵,但我交畀公司決定,最後冇接到!(可惜?)拍劇都講緣分!」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!