掃呢頁CODE去手機

2017年6月5日 星期一

陳柏宇倫敦影婚照戥慘 __,陳柏宇,

陳柏宇倫敦影婚照戥慘娛樂要聞陳柏宇大鬧恐襲策劃者。資料圖片陳柏宇將於下月娶未婚妻符曉薇,早前兩人到倫敦拍攝Pre-wedding相片,怎知當地卻連環遇 ...


陳柏宇倫敦影婚照戥慘

娛樂要聞


陳柏宇大鬧恐襲策劃者。資料圖片

陳柏宇將於下月娶未婚妻符曉薇,早前兩人到倫敦拍攝Pre-wedding相片,怎知當地卻連環遇恐襲,陳柏宇昨在電話說:「好慘喎大佬!有冇搞錯呀!睇到呢啲咁唔開心新聞,好無助,身為途人或者被襲擊嘅人,根本都唔知發生乜嘢事,老實講一定唔會係嗰啲人做咗啲嘢受襲擊,純粹恐怖襲擊就係要傷及無辜,我覺得呢啲事,真係好黑暗、好慘。」

因為沒去過倫敦,所以陳柏宇選擇在當地影婚照,他說:「我好鍾意嗰度嘅街景、fashion。」問到有否到倫敦橋取景?他坦言:「其實我唔知有冇去過倫敦橋,我知有見到倫敦橋,但我哋就好似冇行到上去。」

採訪:皓騫


鍾意就快D Share啦!