掃呢頁CODE去手機

2017年6月10日 星期六

蔡一智肋骨移位 林敏驄扮喊道歉 __,林敏驄,蔡一智,

蔡一傑話哥哥蔡一智是整親尾龍骨,同埋肋骨移咗位。林敏驄(阿驄)在紅館舉行尾場作品展演唱會,蔡一傑(傑仔)出場唱《愛的根源》,亦有行上圓形升降台的台邊, ...


蔡一傑話哥哥蔡一智是整親尾龍骨,同埋肋骨移咗位。

林敏驄(阿驄)在紅館舉行尾場作品展演唱會,蔡一傑(傑仔)出場唱《愛的根源》,亦有行上圓形升降台的台邊,唱完後他就與阿驄攬攬,之後阿驄扮喊,問蔡一智依家點樣,傑仔謂:「佢整親尾龍骨,同埋肋骨移咗位。」阿驄謂唔好意思,傑仔都謂好抱歉,原本有一part係草蜢,但依家表演唔到,同大家講對唔住,阿驄繼續扮喊謂對唔住:「好多人嚟撐我。」傑仔就扮安慰佢,伸手掃佢背謂意外嘅嘢好難講,阿驄謂好心痛:「所有人嚟撐我,好似鄭伊健、古巨基個個排晒舞,出事後要自己一個唱,我真係過意唔去。」傑仔謂唔好咁,叫大家歡呼鼓勵佢,然後又不忘宣傳草蜢11月的紅館個唱:「草蜢今晚表演唔到好遺憾,但唔緊要,11月草蜢喺紅館演唱會,到時補番畀大家聽。」

安慰番阿驄

到了晚上10點10分,一連兩晚有做嘉賓的蔡一傑離開紅館接受訪問時,表示今日演唱會順利好多,自己都唱得OK,而心情都平復了。問到是否擔心哥哥蔡一智傷勢,他直言每個人都擔心,因為還有兩個Dancers要留院。問到林敏聰心情如何,傑仔說:「佢覺得好唔好意思,名嘅,主人家搞個Show有意外發生同埋都混亂,都會唔開心。我明白問題發生左,佢又要顧住個Show又要顧住啲Artist,知道佢都唔想。(佢頭先喊? )我都嚇一跳,都有安慰佢叫佢唔好咁。」

中西合璧治療

至於問到哥哥蔡一智情況如何,傑仔說:「尾龍骨裂咗,肋骨有少少移位,依家都中西合璧治療緊,唔係太大問題。(嚟緊工作有冇影響? )我哋七月要去新加坡做Show ,呢排盡量唔搞佢。工作冇延誤,會如常進行。(跳舞部份會減少?)睇吓到時情況,佢跳唔到我哋都調唔到㗎嘛。(佢心情點? )OK啊,擔心啲Dancer多啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!