掃呢頁CODE去手機

2017年6月18日 星期日

【獨家】陳凱琳請父母峇里旅行顯孝心 __,凱琳,陳凱琳,

陳凱琳同爹哋、媽咪嘅感情超好!藝人陳凱琳(Grace)與父母的關係就如朋友一樣,今年的父親節,Grace相當細心兼有孝心!她已準備與家人齊齊吃飯慶祝, ...


陳凱琳同爹哋、媽咪嘅感情超好!

藝人陳凱琳(Grace)與父母的關係就如朋友一樣,今年的父親節,Grace相當細心兼有孝心!她已準備與家人齊齊吃飯慶祝,更秘密地為父親預先訂了一個「至like口味」的蛋糕。她說:「我同爸爸嘅關係向來都好好,大家就好似朋友咁,有時唔開心,佢都會同我散心,同我食我鍾意食嘅嘢,令我開心番。工作方面,佢一直都好支持我,雖然依家忙咗好多,但佢喺我心目中地位都不變,我哋成日都會一家人約出去食飯,就算斬嚿义燒返屋企簡單食餐飯都係開心嘅!」

Grace又指與爸爸都有不少美好、難忘的回憶,當年她讀大學三年級時,爸爸就帶她返回香港做交換生,而媽媽就跟弟弟及家姐繼續留在加拿大,那時兩父女建立了更良好的感情。Grace謂:「嗰陣爸爸會車我返學、放學,睇到佢真係好疼錫我!」現時Grace賺到錢,都會不時買禮物送給父母,之前三月更請他們到峇里旅行,不過其父對她亦相當體貼和關心,Grace謂:「爸爸話我依家啱啱賺錢,就唔好嘥錢買嘢畀佢,叫我自己儲番個錢呢!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!