掃呢頁CODE去手機

2017年6月25日 星期日

【獨家】劉美娟出山做苗僑偉老婆 __,劉美娟,苗僑偉,

劉美娟婚後16年來首次復出拍劇!藝人苗僑偉、劉美娟及吳思佳,日前於將軍澳拍攝邵氏網劇《飛虎極戰》。當中飾演苗僑偉太太的劉美娟久未於電視劇集露面,她笑言 ...


劉美娟婚後16年來首次復出拍劇!

藝人苗僑偉、劉美娟及吳思佳,日前於將軍澳拍攝邵氏網劇《飛虎極戰》。當中飾演苗僑偉太太的劉美娟久未於電視劇集露面,她笑言今次可算是婚後16年來首次復出拍劇!

唔在意酬勞

保養得宜的劉美娟大爆獲無綫高層樂易玲邀請「出山」,她又笑言能與「偶像」苗僑偉合演夫妻令她直呼正爆:「結咗婚幾多年就有幾多年冇再拍劇!其實之前都有人搵過我,但今次樂小姐搵我就畀我覺得心態上已經Ready。我一對仔女已經一個10歲,一個8歲半。而且無論角色、劇本,甚至班底都係以前嘅戰友。加上苗僑偉係我偶像,我入無綫冇機會同佢合作,咁多年後第一次合作就能夠演夫妻,好開心!」劉美娟笑言不在意酬勞:「真係冇計,相信(無綫)都唔會蝦我嘅!」

拍外景曬黑仲好

苗僑偉就透露於新劇溫情戲及動作戲兼備,又稱首次與美娟合作感覺良好:「難得佢復出,感覺幾好,幾Nice!」他指該劇應拍至九月才結束,問他屆時會否曬得更黑,而惹太太戚美珍微言?苗僑偉笑說:「佢識我第一日就知我黑到舊炭咁,佢見我白咗會話做咩咁白?係咪發霉?外景曬黑啲仲好。」

畀苗僑偉電暈

至於組合As One成員吳思佳飾演苗僑偉女兒,首次拍劇的她要不時向對方撒嬌。她直認被苗僑偉電暈:「好緊張,佢太靚仔!我第一次見到佢時完全講唔到嘢,面紅耳赤,搞到全場人都尷尬埋一份。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!