掃呢頁CODE去手機

2017年6月29日 星期四

余文樂晒愛!「大婆」揸「二奶」出巡 __,余文樂,

余文樂晒愛!上載女友王棠云駕駛自己的愛車出巡照片到社交網。藝人余文樂(樂仔)入行多年,感情事一向好低調,過往公開戀情嘅次數,真係十隻手指都數得晒。樂仔 ...


余文樂晒愛!上載女友王棠云駕駛自己的愛車出巡照片到社交網。

藝人余文樂(樂仔)入行多年,感情事一向好低調,過往公開戀情嘅次數,真係十隻手指都數得晒。樂仔早前一改低調作風,不單大方與「皮帶千金」王棠云(Sarah)認愛,今日仲晒拍拖相放閃,真係好Sweet!

雖然樂仔同Sarah一個喺香港、一個喺台灣,但一有時間就會飛過去搵對方,雖然分隔異地但愛得依然火熱。今日樂仔同女友出街拍拖,就喺Instagram上載咗一張Sarah揸住樂仔架心愛戰車出巡嘅相,樂仔冧爆留言:「Small girl & Big car.」晒到呢!真係隔住個Mon都Feel到佢哋有幾恩愛!愛車如命的樂仔,視呢部吉普車為「老婆」,但係自從Sarah出現,咁佢就降格變二奶!

就連網友都畀幸福閃光彈閃親,話要戴番副超擋吓。亦有人問樂仔突然公開放閃,係咪暗示「好事近」?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!