掃呢頁CODE去手機

2017年6月2日 星期五

姚子羚夫妻檔預演 __,姚子羚,

姚子羚夫妻檔預演娛樂要聞姚子羚將婚事推波給男友鄭子邦。姚子羚昨日孖身家逾億的男友「的士邦」鄭子邦拍拖現身,到尖沙嘴出席手袋品牌新店開幕,兩人早前傳結婚 ...


姚子羚夫妻檔預演

娛樂要聞


姚子羚將婚事推波給男友鄭子邦。

姚子羚昨日孖身家逾億的男友「的士邦」鄭子邦拍拖現身,到尖沙嘴出席手袋品牌新店開幕,兩人早前傳結婚,問到是否有喜事宣佈?姚子羚否認:「唔係,因為男友同丁生(丁子高)熟,大家夾到時間咪一齊嚟。」笑問下次再一齊出現,是否就是結婚?子羚甜笑:「你問番佢啦,未求婚呀。」

由於活動由丁子高做搞手,楊千嬅急急腳到場撐老公,她說:「呢個禮拜要幫囝囝慶祝5歲生日,佢想主題係萬聖節,因為佢好鍾意《捉鬼敢食隊》,仲要求生日蛋糕係好多口水嗰隻鬼嘅造型,梗係唔得啦,公公婆婆爺爺嫲嫲一定唔鍾意,最後傾掂訂隻棉花糖造型嘅鬼蛋糕,主題係哈利波特。」

採訪:馬建華

攝影:仇志德



千嬅表示將全家以哈利波特造型慶祝囝囝生日。


鍾意就快D Share啦!