掃呢頁CODE去手機

2017年6月14日 星期三

慘慘豬!朱智賢曬燶了咪咪 __,朱智賢,

心口黑咗點算?無綫新咪神朱智賢(Ashley)向來身形都弗到爆,令唔少網友都非常「葡萄」,佢仲不時喺社交網上載靚相,獲網友大讚,而今日Ashley就喺 ...


心口黑咗點算?

無綫新咪神朱智賢(Ashley)向來身形都弗到爆,令唔少網友都非常「葡萄」,佢仲不時喺社交網上載靚相,獲網友大讚,而今日Ashley就喺社交網上載咗張自拍相,仲以黑色小背心上陣,不過佢就扁晒嘴,仲留言話:「想澄清返(番),我心口唔係打咗陰影,而係幾日前開工嘅時候曬燶咗搞成咁#自己望到都覺得好笑 #真係似打咗陰影 #望落係立體咗 #大家唔好笑我。」嘩!雖然Ashley心口真係黑咗一撻,不過令到其事業線顯得更加深喎,網友都紛紛留言話好似畫上去一樣,非常搞笑,仲叮囑佢下次心口搽埋太陽油,咁就唔會出現咁嘅情況喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!