掃呢頁CODE去手機

2017年6月10日 星期六

內衣騷失守露暈 混血女模陳瑞瑩淡定整理 __,陳瑞瑩,底衫褲,內衣,

霍啟山前緋聞女友模特兒LeaT.、混血模特兒陳瑞瑩噚晚喺中環為一家內衣品牌行騷,LeaT.有貼乳貼防走光,而陳瑞瑩喺最後一套內衣示範時走光,左胸露出乳 ...


霍啟山前緋聞女友模特兒Lea T.、混血模特兒陳瑞瑩噚晚喺中環為一家內衣品牌行騷,Lea T.有貼乳貼防走光,而陳瑞瑩喺最後一套內衣示範時走光,左胸露出乳暈,經現場工作人員提示後,即處變不驚咁整番好件內衣。Lea T.講到近況,佢話今次行騷好緊張,好彩平時有做運動,打BOXING,喺內衣騷之前都專登去做運動。佢話暑假會返歐洲探屋企人,仲會帶埋男友,佢話:「都係,其實我每年都會返去探屋企人,同埋香港太熱」問佢拍咗拖幾耐?佢話:「都10個月。一開始一段關係都係甜蜜,我哋會成日去郊外野餐。」問佢男友介唔介意佢着到咁性感?佢話:「佢陣間都會嚟,不過佢唔慣面對傳媒,佢唔係圈內人,佢話如果見到我太性感,會用毛巾遮住我,哈哈!」張名雅生B後見人,佢話:「o依家係放產假,係屋企湊B,會拍廣告。」見佢已經成功修身,佢話:「自己好彩,大肚無咩點肥,生完有做運動,餵人奶,真係好辛苦,但係一唔夠瞓又擔心乳量唔夠,都係盡量餵,都會俾B飲奶粉。」佢話BB係大碼B,可能係因為餵母乳,將佢啲脂肪吸晒。

攝影:馬建華 陳瑞瑩換咗兩件性感內衣,都唔小失守。
經工作人員提點,陳瑞瑩(右)先不慌不忙整理好內衣。 Lea T.早有準備,做足防走光措施。 張名雅餵緊母乳,BB好有營養變咗大碼B。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!