掃呢頁CODE去手機

2017年6月10日 星期六

前夫黎明談再娶揀老婆唔揀西人 __,黎明,

前夫黎明談再娶揀老婆唔揀西人

前夫黎明談再娶揀老婆唔揀西人天王黎明與樂基兒於2012年宣布離婚,事隔五年,樂基兒宣布再婚。反觀黎明感情仍一片空白,雖然如此,但近年見黎明已走出離婚之 ...


天王黎明與樂基兒於2012年宣布離婚,事隔五年,樂基兒宣布再婚。反觀黎明感情仍一片空白,雖然如此,但近年見黎明已走出離婚之痛,除潮玩Facebook拍片與網友互動,更不介意重提當年走音事件。另外,日前他又在Fb拍片,透露自己身在橫店,正開車去大漠,更唱出經典歌曲《再見Puppy Love》,心情大靚!

而早年黎明出席活動時表示對感情事沒有想太多:「唔諗咁多,諗就唔嚟,唔諗就嚟。」而今年他出席內地節目《金星秀》時,被主持問到他對未來老婆要求時,他認為30歲以上易溝通,但竟說:「不要西方人了吧!西方人太喜歡離婚了。」


鍾意就快D Share啦!