掃呢頁CODE去手機

2017年6月5日 星期一

快閃香港 楊采妮返家攬仔:比想像更不捨 __,采妮,楊采妮,

楊采妮早機到港,又早機返新加坡,再加埋老公載返家,極速見到仔仔。已成為兩子之母的「玉女掌門人」楊采妮(Charlie)早前返港出席活動,大談成為媽媽的 ...


楊采妮早機到港,又早機返新加坡,再加埋老公載返家,極速見到仔仔。

已成為兩子之母的「玉女掌門人」楊采妮(Charlie)早前返港出席活動,大談成為媽媽的喜悅,亦都係第一次離開兩個仔外出工作,佢受訪時已經話好掛住兩個仔。究竟係掛到點呢?今日Charlie就喺微博上載了攬住仔仔嘅照片,睇相都睇到佢嗰種「掛到拉心肝」嘅感覺,佢喺微博留言話:「前幾天第一次離開小雙寶,我把回香港的行程縮到最短。坐最早的飛機去,下機直接去工作,第二天又是一大早的班機回來,老公接我後馬上載我回家,寶寶們!媽媽回來了!!果然......比想像中更捨不得相信很多媽媽和我一樣?去工作時也超想念孩子」呢啲感覺真係要做咗媽媽先知道喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!