網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月13日 星期二

違泊搞塞中環交通 黎芷珊畀警察「通緝」 __,黎芷珊,

黎芷珊都認衰心急。(圖:「香港違泊全紀錄」fb群組)無綫藝人黎芷珊今午於中環威靈頓街違例泊車,搞到附近交通大塞車!更有巴士駛到該處未能轉彎,結果有人報 ...


黎芷珊都認衰心急。(圖:「香港違泊全紀錄」fb群組)

無綫藝人黎芷珊今午於中環威靈頓街違例泊車,搞到附近交通大塞車!更有巴士駛到該處未能轉彎,結果有人報警,其後警察到場調查!有網民「全程直擊」並將相關照片及短片上載到「香港違泊全紀錄」fb群組,更留言「狂插」芷珊謂:「兩位差人到場嘗試聯絡車主但對方唔聽電話…然後個女司機若無其事咁上返司機位慢慢等差人抄佢牌。」

東網事後聯絡上黎芷珊,她大方承認錯誤謂:「非常抱歉,成件事係我唔啱,因為今日喺中環有job,我點搵到搵唔到停車場有位可以泊,塞車又塞咗好耐,一睇錶發現自己遲到,一時心急就泊咗喺嗰度,但當時冇發現會阻住巴士轉彎。今次係一個好好嘅教訓,我承諾一定唔會有下次,希望大家唔好學我!」

芷珊又謂自己亦有留意社交網的「報道」及「評論」,她坦言:「我第一時間上去留言say sorry先,不過有兩點要澄清,第一係我冇唔聽警方嘅電話,第二係佢哋條片都睇到,我聽警方講完嘢後,即刻『耍冧』,並唔係佢哋所講嘅『若無其事』。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!