掃呢頁CODE去手機

2017年6月23日 星期五

街頭快閃!李克勤宣布再加場 __,克勤,李克勤,

又加場!歌手李克勤9月的《李克勤慶祝成立30週年演唱會》一加再加,繼日前六場(9月4-9日)門票公開發售後,不少歌迷大呼一票難求「搶唔到飛」。今日克勤 ...


又加場!

歌手李克勤9月的《李克勤慶祝成立30週年演唱會》一加再加,繼日前六場(9月4-9日)門票公開發售後,不少歌迷大呼一票難求「搶唔到飛」。今日克勤在Facebook及ig上載短片公布新消息,宣布加開9月10日一場,克勤寫着:「這是一個玩即慶(興)的年代...昨晚收到又加場的好消息,當然要第一時間用一個特別方式跟大家分享!」並Hashtag表示「又再加場啦」、「明日星期五公開發售」、「我會努力做到最好」、「期待紅館相見的日子」

至於片中見克勤夜媽媽出現在中環玩「街頭快閃」,聽到克勤說:「嚟嚟嚟!」他就一個箭步跑到巴士站其演唱會的巨型爆箱,將手上的「10」及「加場」字條貼在燈箱上,宣布「加開10號」一場,克勤轉身問到正等候巴士的市民:「有冇買飛呀!」大家見到是李克勤當然一臉愕然,有人大叫:「買咗」克勤連聲說多謝,更叫他買多幾場,而市民難得等巴士都見到克勤,紛紛把握機會同克勤集郵。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!