網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月16日 星期五

陸續有嚟?張曦雯話晒美股只係小兒科 __,張曦雯,

真係暴殄天物!身型弗爆的女藝人張曦雯(Kelly)為汽車活動擔任司儀,身穿紅色低胸露背高衩連身裙,雖未有谷胸,但大騷長腿,性感指數爆燈,吸引現場人士影 ...


真係暴殄天物!

身型弗爆的女藝人張曦雯(Kelly)為汽車活動擔任司儀,身穿紅色低胸露背高衩連身裙,雖未有谷胸,但大騷長腿,性感指數爆燈,吸引現場人士影個不停。

台上嘉賓林敏驄不停爆笑彈又講黃色笑話,Kelly笑言早有心理準備:「但都驚應付唔到,我驚佢爆肚,我中文又唔夠好,不過佢都叫錫住我,比我預期中好。(佢撩你車震!)佢撩另外個女仔啫!(之後話預埋你!)吓!係咩?哈!(佢讚你口才好!)多謝,我預咗有咩事就傻笑,再講番自己要講嘅嘢。」

講到身穿超低胸裙,Kelly表示不怕走光,因已做足安全措施,身型纖瘦的她表示今日尚未吃午飯,而之前到了美國參加表姐婚禮,因吃得太多而增磅不少,肥在大髀及pat pat位。講到今早上載了一張性感甫士照片,引來廣泛回響,Kelly說:「其實都唔係好性感,好普通喺戶外曬太陽,可能香港文化保守。(你話冇P圖或者用filter?)係呀!只係用自然太陽光,網上好多P咗圖嘅相,想畀大家睇啲自然啲嘅。(有冇人搵你出寫真?)冇喎!我又唔係特別想出,我希望有啲相嘅自主權,揀邊啲相出街。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!