掃呢頁CODE去手機

2017年6月19日 星期一

父親節點慶祝?張智霖孖靚靚上海返港 __,靚靚,張智霖,袁詠儀,

佢哋去完上海電影節。藝人袁詠儀(靚靚)與老公張智霖(Chilam)約中午十二時,在兩位助手陪同下現身抵港大堂,Chilam戴上口罩,而靚靚就架上黑超, ...


佢哋去完上海電影節。

藝人袁詠儀(靚靚)與老公張智霖(Chilam)約中午十二時,在兩位助手陪同下現身抵港大堂,Chilam戴上口罩,而靚靚就架上黑超,二人均以休閒裝束上陣。

作為老婆的靚靚相當輕鬆,由老公Chilam負責推行李。他們表示剛從上海回來,問到會否補祝父親節?Chilam反問記者:「要做啲咩㗎?」記者就笑言離不開食飯及咀嘴慶祝,Chilam聞言冧爆說:「呢啲經常都做。」

期間靚靚見記者拍照,就叫記者不要拍:「唔好影我,好『烏wear』!(會唔會補祝父親節?)如果係日日都係父親節。」在旁的Chilam心情大靚,笑說:「封番封利是畀我」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!