掃呢頁CODE去手機

2017年6月19日 星期一

離巢自認手緊 樂瞳想豪買禮物慰勞爸爸 __,樂瞳,

聽到樂瞳咁講,相信佢爸爸都一定好冧!女藝人樂瞳近日宣布離開效力十年的無綫,希望事業有新景象,她曾表示父母多年來對她非常支持,從沒給予壓力,為報答親恩, ...


聽到樂瞳咁講,相信佢爸爸都一定好冧!

女藝人樂瞳近日宣布離開效力十年的無綫,希望事業有新景象,她曾表示父母多年來對她非常支持,從沒給予壓力,為報答親恩,樂瞳日前被發現在尖沙咀選購父親節禮物。

身穿吊帶綠色背心裙的樂瞳當日現身尖沙咀一商場,主攻男士皮具及背囊,她仔細地研究間隔及質地,惟最終未有揀得心頭好並轉戰另一商場選購按摩椅,服務員上前熱心招待,樂曈先後試了兩張按摩椅,身穿短裙的她坐低時小心翼翼,以手袋遮裙,她未有即時決定購買,但拿了宣傳單張再作參考。其後她到商場外睇男裝錶,見她一臉煩惱未能拿下主意,期間她以手機覆短訊,未知是否問家人或朋友意見。

事後樂瞳接受東網訪問,她承認是前往選購禮物,她表示因為爸爸平日工作辛勞喜愛揼骨,所以特別想選購一張按摩椅給他。樂瞳笑言雖然近日離開舊公司有點手緊,但買禮物給爹哋絕對唔慳得!講到平日跟父親的相處,樂瞳表示父親並不多說話,但會默默支持及關懷,兩父女關係密切:「爹哋好錫我,成日驚我唔夠錢使都要死撐,佢哋喺我生日或者大時大節都會封大利是畀我,又會幫我縫衫鈕、抹鞋,佢係一個好細心嘅爸爸。」樂瞳又指父親是她的心理輔導員,每逢她有感情或事業問題,都會分享人生經歷:「事業上佢會勸我主動啲,努力爭取,而之前我有感情煩惱,每次分手唔開心,佢都會盡力開解我,做我心理輔導員,令我心都定啲,我好幸運有呢個爸爸,雖然唔係富爸爸,但佢好錫我寵我,令我好似公主一樣,希望我係佢永遠嘅公主。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!