掃呢頁CODE去手機

2017年6月27日 星期二

胡諾言影溫馨全家福!陳琪擔心囝囝露點 __,陳琪,胡諾言,

佢哋一家五口呢個畫面真係好溫馨呀!藝人陳琪及胡諾言育有兩女一子,最近一家五口拍攝全家福大晒家庭樂,兩位千金夠靚女,而只得八個月的細仔「波仔」更是超級得 ...


佢哋一家五口呢個畫面真係好溫馨呀!

藝人陳琪及胡諾言育有兩女一子,最近一家五口拍攝全家福大晒家庭樂,兩位千金夠靚女,而只得八個月的細仔「波仔」更是超級得意!陳琪就安排了多個不同造型給波仔,波仔表情多多,不時笑到O晒嘴,與爸爸胡諾言合照時更是超開心,其中一個絕密超爆造型,波仔半裸上陣,只打了煲呔及着尿布,擺出型仔甫士,不過陳琪在波仔心口加上兩隻豬仔Emoji,她笑言不想囝囝年紀細細就露點,相當搞笑!

陳琪說:「諗住父親節同爸爸有個好回憶,所以就影咗呢輯相,小朋友大得快,如果呢個時候唔好好留住佢,過幾月識行就唔係咁嘅樣,輯相影咗兩次,第一次影出嚟啲人話波仔似女仔,因為佢兩邊的水特別長,我哋又唔捨得剪,可能遲啲剪剪之前影番輯相留個念,大家都話個女好靚!哈哈!之後買過啲男仔衫再影過,想佢男仔啲,攝影師話型啲,不如只係打煲呔着尿布,冇咩所謂,都幾Man呀!波仔幾有男子氣慨!依家波仔八個月,開始學識坐,佢大隻得滯,有24磅,依家四歲二家姐都只係31磅,所以波仔都幾誇張!」陳琪表示波仔人緣甚佳,獲得大批網友及Fans喜愛:「好感恩咁多人錫波波!次次出活動,都好多人買嘢畀佢,希望佢大個都繼續咁多人鍾意」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!